Zooplus - kto tam zamawiał?

Tutaj pytamy i informujemy o sklepach, ich promocjach, itp.
Awatar użytkownika
Aga12
Posty: 1413
Rejestracja: 23 wrz 2010, 12:31
Płeć: kobieta
Skąd: okolice Torunia

Re: Zooplus - kto tam zamawiał?

Post autor: Aga12 »

A ja się niemiło rozczarowałam Zooplusem.Zamawiałam parę dni temu karmę dla Jeffa i patrzę przy podsumowaniu zamówienia nie ma mojej opcji rachunek (czyli płatność przelewem za zamówienie po otrzymaniu go)Była to opcja bardzo wygodna.Wiem,że można zrobić przelew z góry przed dostawą ale ja zawsze mam jakiś taki lęk przed płatnościami z góry.Zwykle na drugi dzień po dostawie zamówienia robiłam przelew dla Zooplusa.Nigdy z żadną płatnością się nie spóźniłam.Nie wiem dlaczego wyłączono mi tą opcję. :wsciekly:
obrazek

Awatar użytkownika
yamaha
Genius Loci
Posty: 38486
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:02
Płeć: F
Skąd: France

Re: Zooplus - kto tam zamawiał?

Post autor: yamaha »

Ktos (Lenka ?) kiedys juz o tym wspominal : przedzwon do nich, wlacza Ci z powrotem ;-))
Nie żałuj, że mogłeś coś zrobić w życiu, a nie zrobiłeś. Nie zrobiłeś, bo nie mogłeś.

Karioka
Posty: 704
Rejestracja: 22 mar 2019, 15:18
Płeć: kobieta
Skąd: Kraków

Re: Zooplus - kto tam zamawiał?

Post autor: Karioka »

Spróbuj zmniejszyć kwotę koszyka, może ich zdaniem za dużo masz?

Karioka
Posty: 704
Rejestracja: 22 mar 2019, 15:18
Płeć: kobieta
Skąd: Kraków

Re: Zooplus - kto tam zamawiał?

Post autor: Karioka »

A ja miałam taką sytuację z Zooplusem:

Zrobiłam zamówienie jak zawsze jednocześnie ze żwirkiem. Przyszło z pękniętym żwirkiem, żwirek drewniany, co się dało poszło pod kran do umycia. Trochę się wkurzyłam bo było widać że było źle zapakowane. Zrobiłam zdjęcia ale przez stronę mi się nie udało do nich napisać. To zadzwoniłam.
A oni bez problemu wysłali mi nową torbę żwirku za darmo. A torba 20 litrowa, cena regularna 80 zł z groszem 😳😳😳

Awatar użytkownika
Mago
Super Admin
Posty: 9776
Rejestracja: 23 lis 2008, 20:28
Płeć: Kobieta
Skąd: Warszawa
Kontakt:

Re: Zooplus - kto tam zamawiał?

Post autor: Mago »

Aga12 pisze:
15 mar 2020, 06:58
A ja się niemiło rozczarowałam Zooplusem.Zamawiałam parę dni temu karmę dla Jeffa i patrzę przy podsumowaniu zamówienia nie ma mojej opcji rachunek (czyli płatność przelewem za zamówienie po otrzymaniu go)Była to opcja bardzo wygodna.Wiem,że można zrobić przelew z góry przed dostawą ale ja zawsze mam jakiś taki lęk przed płatnościami z góry.Zwykle na drugi dzień po dostawie zamówienia robiłam przelew dla Zooplusa.Nigdy z żadną płatnością się nie spóźniłam.Nie wiem dlaczego wyłączono mi tą opcję. :wsciekly:
W obecnej sytuacji (koronawirus) sklepy mogą mieć lęk przed problemem z odzyskaniem pieniędzy od kupujących. Dla mnie to jakoś oczywiste. Nie jesteśmy w normalnej sytuacji tylko kryzysowej.
________________________________
Mago

Awatar użytkownika
Jaskier
Agilisowy Rezydent
Posty: 2158
Rejestracja: 09 sty 2017, 18:55
Płeć: mężczyzna
Skąd: Szczecin

Re: Zooplus - kto tam zamawiał?

Post autor: Jaskier »

Karioka pisze:
15 mar 2020, 09:39
A ja miałam taką sytuację z Zooplusem:

Zrobiłam zamówienie jak zawsze jednocześnie ze żwirkiem. Przyszło z pękniętym żwirkiem, żwirek drewniany, co się dało poszło pod kran do umycia. Trochę się wkurzyłam bo było widać że było źle zapakowane. Zrobiłam zdjęcia ale przez stronę mi się nie udało do nich napisać. To zadzwoniłam.
A oni bez problemu wysłali mi nową torbę żwirku za darmo. A torba 20 litrowa, cena regularna 80 zł z groszem 😳😳😳
Miałem taką sytuację przy pierwszym zamówieniu w zoo+. Zamówiłem kuwetę (Ciotki kazały dużą) ale przesadziłem w drugą stronę - dało się w tym niemowlę kąpać :) Chciałem ją odesłać i wziąć Catit Jumbo ale dostałem info, że "wanienkę" mogę zatrzymać i wykorzystać według własnego uznania.
Oddałem ją koleżance, która pracuje na przystani i zajmuje się tamtejszymi "służbowymi" kotami.
obrazek

Awatar użytkownika
Aga12
Posty: 1413
Rejestracja: 23 wrz 2010, 12:31
Płeć: kobieta
Skąd: okolice Torunia

Re: Zooplus - kto tam zamawiał?

Post autor: Aga12 »

Dzwoniłam do Zooplusa w mojej sprawie.Odpowiedziano mi ,że opcja płatności "Rachunek" jest generowana przez system i oni nie mają możliwości jej włączenia lub wyłączenia.System sam generuje mozliwośc tej opcji płatności w momencie składania zamówienia.Dziwne to dla mnie.System sam się rządzi?Jakaś forma sztucznej inteligencji?Nikt nie może nad tym zapanować?Cuda jakieś....
obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sklepy, promocje”