Miot R

Zalesie Górne, koty czekoladowe w odmianach gładkich, szylkretowych i z bielą
Awatar użytkownika
yamaha
Genius Loci
Posty: 35927
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:02
Płeć: F
Skąd: France

Re: Miot R

Post autor: yamaha » 24 wrz 2015, 11:40

Ale GROZNY
Strach sie bac :haha: :haha: :haha:

No ale w koncu imie zobowiazuje !

Chocbys nie wiem jak sie nastroszyl, kotku, i tak jestes SLODKI <zakochana> <zakochana> <zakochana> <lol>

Tamis, jak nic mini-Tamis <zakochana>
Obrazek Nie żałuj, że mogłeś coś zrobić w życiu, a nie zrobiłeś. Nie zrobiłeś, bo nie mogłeś. Obrazek

Aleks_1
Hodowca
Posty: 495
Rejestracja: 28 lut 2011, 10:02
Skontaktuj się ze mną:

Re: Miot R

Post autor: Aleks_1 » 24 wrz 2015, 11:51

o to teraz kilka słów o Rockym :D

Rocky jest cudowny, o tym pisać nie trzeba :D to widać, słychać i czuć!!!

Jako jedynak jest rozpuszczany przez wszystkich, oprócz własnej matki ;) kochają go również wszyscy.
Tych groźnych min nauczył się pewnie od Izika, który jak już wpadnie do babińca to udaje złego Pana Domu, bo nie posprzątane, ciuchy porozrzucane i brak obiadu :D

Poza tym Rocky jak to prawdziwy BRI zajmuje się głównie jedzeniem, wylegiwaniem na moim łóżku i zabawami ze szkotami. Dzięki temu nie posiada "brysiowego brzuszka" tylko mięśnie prawie ze stali - no wysportowany jest chłopak. Bawi się dowolną rzeczą, która tylko troszkę brzęczy, ulubiony sport to piłka nożna. Mruczy jak zwariowany i w sumie w związku z tym, że wszyscy kochają Rockiego, to i Rocky kocha wszystkich <serce>


Aha i zapomniałam dodać, że Rocky również szuka domu. Najchętniej hodowlano-wystawowego poza granicami PL!!! a w PL cóż - jako eksluzywny kastrat wystawowy....
W tym roku czekamy na kociaczki SFS i BRI w magicznych kolorach oraz masę imprez spędzonych w doborowym towarzystwie.
Zapraszam http://britcats.pl oraz http://ibscc.pl

Awatar użytkownika
kizior
Hodowca
Posty: 6027
Rejestracja: 09 mar 2009, 08:39
Płeć: k
Skąd: Szczecin

Re: Miot R

Post autor: kizior » 27 wrz 2015, 15:24

gdzie się nie obejrzę łaciate atakują. zaraz zatęsknię za swoimi. 8-)

fajny chłopak <serce>

Aleks_1
Hodowca
Posty: 495
Rejestracja: 28 lut 2011, 10:02
Skontaktuj się ze mną:

Re: Miot R

Post autor: Aleks_1 » 24 lis 2015, 10:01

Rocky się wyprowadził, daleko daleko, aż do Bangkoku.
Jestem strasznie dumna z naszego Rockiego. Nie ma jeszcze 5 miesięcy, a już zdązył zaliczyć 3 wystawy (2 * WS by WCF i 1*TICA).
W WCF zdobył już kwalifikacje na Kitten Championa, 4 nom bis i 1 BOS, a na wystawie TICA w Bangkoku:
1st Thailand TICA cat show result of Rocky Balboa A&O *PL in sh kitten;
21nov2015
Ring1 Yukimasa Hattori- Best of color, Best of division, 3rd best of breed
Ring2 Lisa Dickie- Best of color, Best of div, 2nd best of breed
Ring3 Ryoko Doi- Best of color, Best of div, 2nd best of breed
Ring4 Mimi Tsuruoka- Best of color, Best of div, Best of breed, 2nd best kitten
22nov2015
Ring5 YH- best of color, best of div, best of breed
Ring6 LD- best of color, best of div, best of breed
Ring7 RD- best of color, best of div, best of breed, 4th best kitten
Ring8 MT- best of color, best of div, best of breed, 4th best kitten

wedle tumaczenia koleżanki Magdy, znawczyni przepisów TICA, Rocky był:
"na 8 ringów był 8 razy najlepszy w kolorze i grupie kolorystycznej (taki BIV wśród kociaków), 5 razy najlepszy w rasie, 2 razy drugi w rasie, raz trzeci. Był 3 razy nominowany do finałów, w których zajął raz drugie miejsce i dwa razy czwarte."
Obrazek
W tym roku czekamy na kociaczki SFS i BRI w magicznych kolorach oraz masę imprez spędzonych w doborowym towarzystwie.
Zapraszam http://britcats.pl oraz http://ibscc.pl

maj-a28
Hodowca
Posty: 804
Rejestracja: 03 lis 2013, 12:33
Hodowla: Z Zielonego Gaju*PL
Płeć: Kobieta
Skąd: Czestochowa
Skontaktuj się ze mną:

Re: Miot R

Post autor: maj-a28 » 25 lis 2015, 20:44

Super osiągnięcia! Gratulacje!

Odpowiedz