Miot I

Toruń, koty w kolorach czekoladowym, liliowym, cynamonowym, pointy.
effendi
Hodowca
Posty: 331
Rejestracja: 21 sie 2009, 13:04
Hodowla: Effendi * PL
Płeć: kobieta
Skąd: Toruń
Kontakt:

Post autor: effendi » 22 kwie 2010, 17:39

dzieki, dzieki :-)
Rudy też podbił nasze serca choc to nie nas zkolor. Ale budowa i charakterem powala. Jest mega wielkim żarłokiem - drzyjcie przyszli właściciele. Ale tez bardzo towarzyski i skoro do zabawy.
Indira to typowa kobitka - jem, ale nie za duzo co by forme utrzymac, nie wszystko tez mi smakuje. Jednego dnia lubia surową wołowinke a innego jest niejadalna. Bawi sie z gracja i wdziękiem prawdziwej damy.
No a Ivanhoe to taki mały trzpiotek - nietykalski, uciekajacy i prychajacy na wszystko. Ale nowi własciciele już 2 razy go odwiedzali i sa nim zachwyceni :-)

Chłopcy w połowie maja opuszcza nasz dom ( Indira jeszcze nie ma domu), a nam będzie bardzo smutno. to taki kochany i bezproblemowy miot. Praktycznie nie odczuwamy jego obecnosci. Ni to co przy siódemce F kociaków + 5 małych norwegów <diabeł>
Obrazek

Renia
Posty: 2894
Rejestracja: 11 cze 2009, 17:18

Post autor: Renia » 22 kwie 2010, 18:11

To jak było tyle roboty przy F kociakach to ja już się nie dziwię dlaczego one są tak rozbestwione do granic możliwości <lol>
Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
mimbla
Posty: 4868
Rejestracja: 02 paź 2009, 14:17
Kontakt:

Post autor: mimbla » 22 kwie 2010, 19:36

Renia i MEGAN pisze:To jak było tyle roboty przy F kociakach to ja już się nie dziwię dlaczego one są tak rozbestwione do granic możliwości <lol>
O tak! Ja zaraz mejla piszę ze skargą <lol>
tis but a scratch!

http://purrfidious.blogspot.com/

Pola
Hodowca
Posty: 2531
Rejestracja: 24 lis 2008, 09:51
Kontakt:

Post autor: Pola » 23 kwie 2010, 09:49

Cudny miot <zakochana>
Obrazek

Awatar użytkownika
bajewka
Hodowca
Posty: 3979
Rejestracja: 23 lis 2008, 22:22
Hodowla: Bajbri*Pl
Płeć: i
Skąd: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: bajewka » 27 kwie 2010, 13:47

Ale piękne okrągłe pyzy-i taki kolorowy miot <mrgreen>
BajBri*pl www.bajbri.pl lub www.bajbri.eu
Na zdjęciu Bajka
Obrazek

effendi
Hodowca
Posty: 331
Rejestracja: 21 sie 2009, 13:04
Hodowla: Effendi * PL
Płeć: kobieta
Skąd: Toruń
Kontakt:

Post autor: effendi » 10 cze 2010, 12:12

Wszystkie kociaki zamieszkały już w nowych domach: Ivanhoe zwany w domu Loenem mieszka w Toruiniu, Ian pojechał do Wrocławia a Indira do Lublina.
Aklimatyzacja przebiegła szybko i sprawnie i kociaki dobrze poczuły sie w nowych domach. Mam nadzieje otrzymywac zdjecia kociaków to bede je tu wstawiac choc wiem ze włascicielki kocurków czytaja to forum a jedna chyba nawet pisze wiec moze same załoza watki kociaczków i beda sie chwalic zdjeciami.
Obrazek

effendi
Hodowca
Posty: 331
Rejestracja: 21 sie 2009, 13:04
Hodowla: Effendi * PL
Płeć: kobieta
Skąd: Toruń
Kontakt:

Post autor: effendi » 25 paź 2010, 12:28

Dostałam nowe zdjęcia Iana. Tak teraz wygląda mój mały rudy okruszek.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
nikaxx
Posty: 1513
Rejestracja: 20 cze 2010, 11:13

Post autor: nikaxx » 25 paź 2010, 12:32

okruszek <lol> faktycznie <lol> wygląda cudnie :kotek:
<img src="http://pctm.pitapata.com/w9Yzp2.png" height="70">
"Kobiety i koty zawsze będą robić to, co chcą, a mężczyźni i psy powinni się zrelaksować i powoli oswajać z tą myślą."

Awatar użytkownika
manita
Agilisowy Rezydent
Posty: 7597
Rejestracja: 26 lip 2010, 17:31
Kontakt:

Post autor: manita » 25 paź 2010, 12:37

mały <rotfl>
piekne kocisko i ajk ładnie odbijają mu się wąskiska od koloru futerka
Anita & Simon, Bazyl i Apsik

Awatar użytkownika
kizior
Hodowca
Posty: 6027
Rejestracja: 09 mar 2009, 08:39
Płeć: k
Skąd: Szczecin

Post autor: kizior » 25 paź 2010, 12:52

i jak pięknie obija mu się woreczek pod brzuchem <mrgreen> :kotek:

ODPOWIEDZ