Kocie SPA, czyli polecane kosmetyki

Awatar użytkownika
Sara

poparzenia słoneczne

Post autor: Sara » 27 paź 2009, 17:28

może to i nie odpowiednia pora roku na rozwinięcie tego wątku, ale muszę się dokształcić w tym temacie , bo jestem zupełnie zielona <oops>

otóż.......

przeczytałam na jednej ze stron internetowych o poparzeniach słonecznych u kotów i o stosowaniu kremów przeciwsłonecznych z filtrami

jak ta "słoneczna sprawa" wygląda u was? stosujecie takie kremy? spotkaliście się z przypadkami poparzenia po wygrzewaniu się? uważacie aby kociaste za długo się nie wylegiwały na słoneczku?

z góry dziękuje za odpowiedzi
Geri i Dottie

Awatar użytkownika
sikora
Hodowca
Skontaktuj się ze mną:

Post autor: sikora » 18 kwie 2010, 17:11

To chyba jednak chodziło o sfinksy.

kinus
Hodowca
Hodowla: Kabrirus*PL
Skontaktuj się ze mną:

Post autor: kinus » 18 kwie 2010, 18:05

w przypadku kotow z futrem zauwazylam tylko taka zmiane, ze kotka niebieska zrudziala
Kinus hodowla kotów brytyjskich Kabrirus*PL
Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
sikora
Hodowca
Skontaktuj się ze mną:

Post autor: sikora » 18 kwie 2010, 18:25

Oj , a moje wciąż w oknach siedzą. :hammer:

Awatar użytkownika
Sara

Post autor: Sara » 18 kwie 2010, 21:52

a gdy koty są dłużej na słońcu może być przegrzanie :-? czy coś w tym stylu?
Geri i Dottie

Awatar użytkownika
Dorszka
Administrator
Hodowla: Agilis Cattus*PL
Skontaktuj się ze mną:

Post autor: Dorszka » 18 kwie 2010, 22:04

Teoretycznie tak, ale to tylko w przypadku, gdy kot nie może ze słońca zejść - koty same chowają się do cienia, czy do domu, jeśli temperatura za wysoka, chyba, że takich miejsc im nie zapewniono (nie wiem, źle zaplanowana woliera, zamknięcie kota na balkonie bez możliwości powrotu do domu, mam na myśli takie sytuacje)
Dorszka, Hodowla kotów brytyjskich Agilis Cattus*PL
Obrazek obrazek

Awatar użytkownika
dźinx
Hodowca
Hodowla: Magic Galaxy*PL

Post autor: dźinx » 18 kwie 2010, 23:12