Maxi Zoo

Tutaj pytamy i informujemy o sklepach, ich promocjach, itp.
Awatar użytkownika
MoniQ
Agilisowy Rezydent
Posty: 15272
Rejestracja: 22 lut 2013, 14:24

Re: Maxi Zoo

Post autor: MoniQ »

O, dzięki za cynk! Dobra cena wychodzi :) :ok:
Awatar użytkownika
Luinloth
Agilisowy Rezydent
Posty: 7816
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:09

Re: Maxi Zoo

Post autor: Luinloth »

To super, bo u nas tyle tego schodzi, że masakra :lol:
Awatar użytkownika
MoniQ
Agilisowy Rezydent
Posty: 15272
Rejestracja: 22 lut 2013, 14:24

Re: Maxi Zoo

Post autor: MoniQ »

Luinloth pisze: 20 paź 2019, 13:10 To super, bo u nas tyle tego schodzi, że masakra :lol:
U nas też, tego Orijena jakby więcej jedzą niż poprzednich karm...
Awatar użytkownika
yamaha
Genius Loci
Posty: 39273
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:02

Re: Maxi Zoo

Post autor: yamaha »

Ja co prawda nie skorzystam, ale z tego co widze, to 20% jest NA WSZYSTKO (nie tylko na Orijen) w tym Maxi Zoo, przy zamowieniu ponad 149 zl... ;-))
Awatar użytkownika
Dorszka
Administrator
Posty: 14106
Rejestracja: 22 lis 2008, 23:59

Re: Maxi Zoo

Post autor: Dorszka »

Tak, na wszystko, ja napisałam o Orijen bo od kiedy nie ma go w Zooplusie, cena podskoczyła bardzo :(
Karioka
Agilisowy Rezydent
Posty: 1659
Rejestracja: 22 mar 2019, 15:18

Re: Maxi Zoo

Post autor: Karioka »

Z tym MaxiZoo internetowym to chyba jakaś porażka.

Jakiś czas przed świętami złożyłam zamówienie, nieduże, ale zawsze i niestety zapłaciłam z góry...
Myślałam, że może będzie jak w Zooplusie, duży, fajny sklep 🤔

Do tej pory nie mam żadnej informacji na temat mojego zamówienia. Ludzie na infolinii siedzą chyba tylko po to żeby mówić zdenerwowanym klientom jak im przykro, ale mieli/mają problemy techniczne. Jak poprosiłam, żeby zadzwoniła do magazynu lub działu logistyki to przepraszała i mówiła, że ona nie może bo nie ma numerów telefonów do innych działów. Serio???

Jak chciałam zrezygnować z zamówienia to się dowiedziałam, że paczka i tak musi do mnie wyjść i wtedy powinnam jej nie odbierać i dopiero wtedy zostaną mi zwrócone środki na konto. :shock:
Czyli w bliżej nieokreślonym momencie.
Koleżanka ode mnie z biura zrobiła zamówienie w pierwszej połowie grudnia i do tej pory go nie otrzymała. Tylko za późno się z nią zgadałam.

Jak dla mnie to raczej pierwsze i ostatnie zamówienie w tym sklepie.
A Wy jak macie z tym sklepem?
Awatar użytkownika
MoniQ
Agilisowy Rezydent
Posty: 15272
Rejestracja: 22 lut 2013, 14:24

Re: Maxi Zoo

Post autor: MoniQ »

Ja w sumie raz zamawiałam i szybko dostałam przesyłkę, akurat wtedy była ta 20% promocja i Orijen wyszedł za 199 zł więc byłam zajarana :) Więc w sumie złego wspomnienia nie mam...
Czekałam na powtórkę tej promocji, ale niestety się nie zanosi, a dużych opakowań i tak nie mają na stanie, więc zamówiłam w PupilExpert...
Awatar użytkownika
Luinloth
Agilisowy Rezydent
Posty: 7816
Rejestracja: 11 lut 2014, 20:09

Re: Maxi Zoo

Post autor: Luinloth »

MoniQ pisze: 09 sty 2020, 09:53 Ja w sumie raz zamawiałam i szybko dostałam przesyłkę, akurat wtedy była ta 20% promocja i Orijen wyszedł za 199 zł więc byłam zajarana :) Więc w sumie złego wspomnienia nie mam...
Czekałam na powtórkę tej promocji, ale niestety się nie zanosi, a dużych opakowań i tak nie mają na stanie, więc zamówiłam w PupilExpert...
Ja tak samo, a ostatnio kupiłam go u nich stacjonarnie (299 zł :facepalm: ), bo zauważyliśmy za późno, że się chrupki kończą. I zatęskniłam za tą promocją!
Awatar użytkownika
Dorszka
Administrator
Posty: 14106
Rejestracja: 22 lis 2008, 23:59

Re: Maxi Zoo

Post autor: Dorszka »

W grudniu coś się stało. Złożyłam zamówienie 5 grudnia, odebrałam 3 stycznia. Tyle że ja za pobraniem, więc było mi obojętne, czy przyjdzie czy nie.
Karioka
Agilisowy Rezydent
Posty: 1659
Rejestracja: 22 mar 2019, 15:18

Re: Maxi Zoo

Post autor: Karioka »

Dziś czytałam opinie o tym sklepie na jakimś portalu (?). Fala hejtu się wylała na MaxiZoo. Ludzie piszą, że już zamówienia z listopada były bardzo opóźnione. I każdy się dziwi temu problemowi z wycofaniem zamówienia, tak jak ja.
Oni chyba się przeliczyli i nie byli przygotowani dobrze do otwarcia sklepu internetowego. Bo po co wysyłać anulowane zamówienie? To w końcu są jakieś koszty dla firmy?
Może im się to unormuje w końcu. Mam nadzieję.

Mnie to Zooplus rozpuścił - zwykle mam swoje zamówienie na następny dzień. Kiedyś jak "zgubił" się drapak który zamówiłam to Pani na infolinii anulowała to zamówienie i złożyła za mnie drugie takie samo i na drugi dzień miałam swoje zamówienie w domu.
ODPOWIEDZ